Hur lång tid tar leveransen?
Uppskattad leveranstid för varje produkt visas på produktsidan nära "Lägg i kundvagn"-knappen.
Vi håller dig uppdaterad via e-post om leveransen.
Hur mycket kostar leveransen?
Vi erbjuder fri frakt på alla beställningar!
Hur gör jag en beställning hos företaget?
Beställningen görs enklast genom att skicka oss ett e-postmeddelande. Vi skickar faktura till ert företag elektroniskt eller per post.
I e-postbeställningen ska ingå de produkter och antal som ska beställas, leveransadress, kontaktperson och telefonnummer för leverans. Kom ihåg att ange faktureringsinformation.
Vid direktbeställning via nätbutiken finns betalningsalternativ som kreditkort.
Vad innebär en rabattkod i kundvagnen?
Kodintuotteet.fi erbjuder olika förmåner och erbjudanden som meddelas via nyhetsbrev, webbplats, sociala medier eller direkt till återkommande kunder. Rabatten används genom att ange rabattkoden i fältet i kundvagnen. Du kan bara använda en rabattkod per beställning.
Finns det returrätt på produkterna?
Produkterna har 14 dagars returrätt.
Du kan bekanta dig med produkterna hemma på samma sätt som i en butik, men observera att returnerade produkter måste vara säljbara. Det innebär att den returnerade produkten och förpackningen måste vara i ursprungligt skick.
Mer information om returer finns på retursidan.
Jag har glömt mitt lösenord. Vad gör jag?
Ingen fara! Tryck bara på länken "Glömt lösenordet?" på inloggningssidan och ange din e-postadress, så skickar vi instruktioner för lösenordsåterställning till din e-post.
Jag har gjort en beställning men ingen orderbekräftelse har kommit till min e-post?
Ibland hamnar våra meddelanden felaktigt i skräppostmappen. Var god kontrollera även din skräppostmapp. I annat fall, kontakta vår kundtjänst.
Kan jag beställa produkter till en annan adress än min hemadress?
Ja, vi kan leverera din beställning till en annan adress än din hemadress. Om du har registrerat ett konto kan du lägga till alternativa leveransadresser på dina sidor som du kan välja vid beställningen. Även som oregistrerad kund kan du ändra leveransadressen till något annat än din hemadress.
Observera att om du är ny kund och väljer en annan leveransadress än din hemadress, kräver vi betalning i samband med beställningen och kan inte acceptera faktura som betalningsmetod.